توضیحات


تنظیم یک برنامه تمرینی


بعد از اولین جلسه ، ایده خوبی است که تمام اطلاعات جمع آوری شده خود را از ورزشکار بگذارید و کمی بیشتر به آن فکر کنید .  سپس ، می توانید یک پیش نویس اول را در کنار هم قرار دهید و یک جلسه دیگر برگزار کنید تا ورزشکار و مشتری، آنچه را که تهیه و تنظیم کرده اید نشان دهد.  این بخش مهم دیگری است زیرا ورزشکار باید درک کند که چرا آنها تمرینات ، مجموعه ها ، تکرارها به چه دلیل و هدفی  انجام میدهد.  این کار می تواند در مدت زمان 1 روز انجام شود ، اما احساس می کنم خوب است که اجازه دهید اطلاعات و روند تفکر انتقادی برای ورزشکار و مربی وارد شود.  همچنین ، جلوی یک جلسه واقعاً طولانی را می گیرد و 2 جلسه خاص و هدفمند را فراهم می کند. ⁣
 یکی از بزرگترین مواردی که باید به خاطر بسپارید این است که هیچ چیزی به عنوان یک برنامه کامل وجود ندارد.  وقت خود را بیش از حد صرف تلاش برای شکل دادن به مواردی از این دست نکنید زیرا احتمالاً تغییراتی ایجاد می شود و اشکالی ندارد!  زمان لازم است تا برنامه ای ایجاد شود که مناسب مشتری باشد .
وقت خود را بیش از حد صرف تلاش برای شکل دادن به مواردی از این دست نکنید زیرا احتمالاً تغییراتی ایجاد می شود و اشکالی ندارد!  زمان لازم است تا برنامه ای ایجاد شود که مناسب مشتری باشد تا آن را تصدیق و سازگار کند.  از اینجا برنامه را دنبال می کنید ، داده ها را جمع می کنید ، یادداشت می کنید و بعد از زمان کافی برای امتحان کردن برنامه (این می تواند در افراد مختلف متفاوت باشد اما حداقل 4 هفته شروع خوبی است) جلسه دیگری برای اینکه ببینید چه چیزی کار می کند ، چه چیزی نیست ، و چه تغییراتی می تواند ایجاد شود (در صورت وجود) برای بیشترین تبعیت و لذت بردن.  این دومین سری از مجموعه های چند بخشی است که از ابتدای کار یک مشتری جدید ، از ابتدای راه اندازی یک برنامه آموزشی ، به اصول اولیه ورود میکند ، تا اطمینان از موفقیت طولانی مدت.  برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید!
@reza_ghavami_amin 
@iranfitonomy