توضیحات


نکات کلیدی نوشتن یک برنامه تمرینی


هنگام طراحی یک برنامه ، می توانید چیزهای زیادی را در ذهن خود داشته باشید.  در حالی که طراحی برنامه لزوماً آسان نیست ، ما می توانیم این موضوع ساده را درک کنیم که می تواند به ما در ایجاد برنامه ای کمک کند که به بهترین وجه مناسب مشتری باشد.  یکی از راه های انجام این کار این است که بخش عمده تمرین شما از 6 حرکت اصلی تشکیل شود.  امروز ، ما به اولین حرکتی که الگوی اسکوات زدن است نگاه می کنیم.  این تمرینی است که شما اغلب در برنامه ها خواهید یافت اما بسته به نیازها و توانایی های یک فرد متفاوت است.  به عنوان مثال ، ممکن است شخصی در تمرینات جدید باشد و از الگوی اسکوات زدن خوبی برخوردار نباشد ، بنابراین اگر قرار است هالتر را بر پشت خود قرار دهید ، این به طور بالقوه می تواند منجر به صدمه زدن  برای آن فرد شود.  در عوض ، لگ پرس (در صورت لزوم) می تواند مفید باشد.  همانطور که مشاهده می کنید تغییرات زیادی هستند که می توانند از این الگوی تقلید کنند ، بنابراین انتخاب یک نمونه مناسب برای برنامه تهیه شده مهم است.  با نگاهی به تمرینات به عنوان الگوی حرکتی و عملکرد مفاصل ، عضلات ، می توانیم درک بهتری از انتخاب یک تمرین مناسب داشته باشیم.
همچنین ، توصیه هایی در مورد چگونگی اجرای این الگوی صرفاً یک مکان کلی برای شروع است.  این مسئله از نظر شخص دیگری تا حد زیادی متفاوت خواهد بود ، بنابراین ممکن است برخی از آزمایشات انجام شود تا ببینند چه چیزی بهتر است.  به یاد داشته باشید ، شما برای این بازی طولانی در این بازی قرار دارید ، بنابراین نگران نباشید بیش از اندازه ورزشکارتان را نگران کنید.  این شروع یک  سریال چند قسمتی است که از ابتدای کار یک مشتری جدید ، از ابتدای راه اندازی یک برنامه آموزشی ، به اصول اولیه ورود می کند ، تا اطمینان از موفقیت طولانی مدت در  هفته های آینده می باشد ، ما بیشتر به انتخاب ورزش و الگوها و حرکات بزرگ خواهیم پرداخت.  برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

@reza_ghavami_amin 
@iranfitonomy